.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لبیک به رهبری، تمییز حق و باطل
مرتضی طلایی
لبیک به رهبری، تمییز حق و باطل

پیام مهم و تاریخی مقام معظم رهبری به نخست‌وزیر منتخب، مردمی و رئیس دولت قانونی حماس (کابینه‌ای که افتخار شهادت اعضای خویش را نیز در کنار دارد) مرهمی تازه بود بر زخم‌های عمیق جهان اسلام که از یک طرف آماج تیرهای کینه و حقه بنی‌صهیون قرار گرفته و از طرفی زیر ضربه ناجوانمردانه بی‌غیرتی و بی‌حمیّتی حکام مردنمای عرب جرعه جرعه خون به دل می‌نوشند.

مقاومت تاریخی و بی‌نظیر ملت شما که روزهای دراز در چنگال محاصره بوده و اینک قریب به یک ماه است پیش چشم‌های جهانیان با سنگین‌ترین سلاح‌های روز و در بسیاری موارد با سلاح‌های ممنوعه هدف قرار می‌گیرند حقیقتی است که تاریخ بشر هرگز نمی‌تواند آن را از یاد ببرد و این حقیقت افسانه‌گون به تعبیر پرچمدار انقلاب منبعث از دل سرشار از ایمان به خدا و قیامت و روح منیع و عزیز مسلمانی که ذلت و تسلیم در برابر ظلم و زور را بر نمی‌تابد،‌ است.

آری ما از مکتب اسلام، از رسول خدا(ص)، از علی مرتضی(ع)، از خون پاک سیدالشهدا(ع) و از مجاهدت‌های تاریخ مشعشع تلاش علما و مجاهدان از شهید اول و ثانی تا احیاگر دین در دنیای جدید امام راحل عظیم‌الشأن و از رهبر فرزانه انقلاب آموخته‌ایم ملتی که شهادت دارد با ذلت بیگانه است. خاطره تابناک جنگ احزاب که رهبری معظم در پیام تاریخ سازشان به آن اشاره کردند که یکی از ناب‌ترین فرازهای تاریخ اسلام است.

در شرایطی که تمام کفر برای نابودی جامعه جوان مسلمین متحد شده بودند و یهویان همسایه نیز بی‌شرمانه عهد شکسته بودند، در شرایطی که چنگال تیز کفر بر سر شهر کوچک مدینه خودنمایی می‌کرد، رسول خدا به مسلمین وعده نصر و فتح کسری و روم دادند و پایان خوش جنگ احزاب نیز نصرت و پیروزی آن مردمان به تعداد قلیل و به ایمان کثیر شد و روسیاهی پس از آن برای پیمان‌شکنان و منافقین و چقدر صحنه امروز غزه شبیه آن روزهاست! مردمانی در محاصره در برابر پیمان‌شکنی منافقان و کینه کفار و خطر شکست اما نوایی روح‌بخش از سرزمین ایران به تمام برادران فلسطین یادآوری می‌کند که تا همین لحظه نیز پیروزند و پیروزی نهایی نیز از آن ایشان است.

آن چنان که دو سال پیش در جریان جنگ 33 روزه نیز پیام تاریخی رهبری سبب‌ساز باور پیروزی در صف اسلام شد. امروز نیز این پیام همین وعده را در یادها طنین‌انداز می‌کند.

ما نیز هم‌نوا با رهبری این کلام امیر‌المومنین را تکرار می‌کنیم که: الموت فی حیاتکم مقهورین و الحیاة فی موتکم قاهرین» و به‌سان سربازی پا به رکاب آمادگی بذل جان و مال را در راه سربلندی «کلمةالله هی العلیا» و برافراشته شدن پرچم توحید بر بام مسجدالاقصی با ولی خویش تکرار می‌کنیم باشد که این بیعت‌ها صف مرد و نامرد را در جهان اسلام وضوح بیشتری ببخشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.